Geceyarısı Antlaşması’nı kabul ettin.
KaraGöl Loncası’nın liderlik mührü artık sende.
Ama bu mührün arkasında 7 parça hâline gelmiş bir büyü saklı…
Gecenin ilerleyen saatlerinde, lonca salonunun altındaki eski taş odada bir sandık buluyorsun.
Sandığın kapağında şunlar yazılı:
“Yedi mühürden biri açılırsa... hepsi uyanır.”
Kapağı açtığında içinden yalnızca kırık bir mühür parçası ve solmuş bir harita çıkar.
Harita, seni Yasak Ormanlara götürüyor. Orada bir ses yankılanıyor:
“İkinci mühürü bulmak istiyorsan, geçmişinle yüzleşmeye hazır olmalısın…”
[Mühürü tak ve yolculuğa çık]
→ Yasak Ormanlar seni bekliyor. PvE boss savaşı başlar.
[Haritayı lonca üyeleriyle paylaş]
→ Forumda ekip kur. Lonca içi görev zinciri oluşur.
[Mührü kır ve sonucu gözlemle]
→ Riskli! Yaratığı uyandırırsan PvP turnuvası başlar.
Her seçim, Bölüm 3'ün yönünü belirler.
Forum üyeleri hangi yolu seçerse, hikâye o yönde ilerleyecek!